2008年4月16日 星期三

APOCALYPSE PLEASE(啟示)

  


  在遵理考完了mock,隨之而後當然是對卷,而我實際上沒溫書,所以並不期望可以有什麼分數,回去對卷只不過去遵理結束最後的兩天,感覺上令自己好過一點。星期一的是對econ卷,分數低得可憐,聽著MCIHAEL G的答案,魂魄卻不知走到那裡去,但當中聽到他對垃圾學生所作的預言,令我感到可怕和想死。


  

    Mcihael G :「我吾係太明白點解乙卷零分既同學,點樣去會考,點樣去面對將來。」



      「呢D同學將來去點去面試?工作話需要中五畢業,但你拎張咁既會考成績表,點比人睇?


可能係咁既,到時去見工INTERVIEW,個經理問你『你會考成績表呢?』,咁既分實吾會拎出黎架啦!所以果D同學就會咁答『無啊,學校拎左又吾比返人』/『吾小心整吾見左。呢班野實係咁答架啦,哈哈哈

 

         你就嘻嘻哈哈咁答人,如果我係IN人果個經理就會咁答拿 
       

        『下?乜佢地咁衰呀?咁你搵返先再黎啦!』哈哈哈

      
        「你話搵D吾洗要學歷既工?得既,吾係無,M記囉。」



       「講真,返學讀書,都係為左....」他把在手在書桌的鏡頭,在銀幕見到他的拇和食指誇張地揉搓幾下。
      

「到時在M記見到我,記得整返返個折黎」

「好,乙部第十一題..........」



當中所有同學都斂氣屏息地聽,
   

   一矢中的,殘酷又赤裸裸,聽完有種想死的感覺,而且這是一次對話,一次香港這個城市和將要成人的少年的對話,這種機會會再有。

   這叫現實,現實的總和,社會的基本要求,人們對廢物的眼光,不尊重,歧視,不要奢侈同情,這是你自找的,這是你自找的。

   




   這天又在聽INVISABLE,想起INVISABLE這首歌,之前當有人一向我訴苦,我又怕肉麻說著安慰的話,所以我就把這首歌SEND給他聽,顯然我不知道他們有沒有在聽,不知道他們可否感受我的心意,但總是付出了一個禮物,現在的我的確實實在在的感到MUSE的心意,美好的禮物,謝謝你。

0 意見: